مهندس نورانی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت تیراژه هارمونی در رابطه با فعالیت حرفه‌ای شرکت خود می‌‌گوید:

تیراژه هارمونی به‌‌صورت رسمی از سال 86 فعالیت خود را آغاز کرد. پیش از آن هم در کارهای مربوط به دکوراسیون فعالیت داشتیم ولی شروع رسمی کار از همان سال 86 است.

گروه تيراژه هارموني در راستاي سياست كلي خود مبني‌بر ارائه بالاترين كيفيت و رضايت‌مندي مشتريان و بكارگيري مديريت علمي و استراتژيك، تلاش كرده با استفاده از محصولات با کیفیت (کاغذ دیواری و پارکت ـ لمینیت) كه دارای بالاترين استانداردهاي روز دنيا هستند و در سطح اول طراحي دكوراسيون جهاني فعاليت دارند، برند متفاوتی در بازار فعلی باشد.

به‌همین منظور تیمی شامل طراحان حرفه‌ای، با بهره‌گیری از دانش روانشناسی و ارتباطات، بازار را بررسی کردند و طبق اهداف و علایق و سلایق جامعه، محصولات روز دنیا شناسایی شد.

نورانی افزود:

از شرکت‌های بزرگ دنیا آلبوم کاغذ دیواری دریافت کرده و برند لمینیت باراباس را از آن خود کردیم. همچنین با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی و خارجی محصولات خود را معرفی کردیم و اکنون در کل کشور و مراکز استان‌ها حدود 1700 الی 1800 نمایندگی داریم. چند گروه حرفه‌ای برای برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه کارکرده‌اند. با نظرات و نقدهایی که از ما شده و بررسی آن‌ها توانستیم گام‌های محکم‌تری در حوزه دکوراسیون برداریم.

مهندس نورانی در رابطه با اهداف و برنامه‌های این شرکت گفت:

از زمانی که تیراژه هارمونی بنیان‌گذاری شده، رؤسای شرکت آشنایی کاملی با حوزه‌های چوب و دکوراسیون داخلی داشتند و مفاهیم دکوراسیون و بعدهای دیگر و هدف‌گذاری و پایه‌ریزی کرده‌اند.

سه هدف پایه ما استفاده از محصولات با کیفیت و روز دنیا، رضایت‌مندی مشتریان و ایجاد سهم بیشتر در بازار کار دکوراسیون بوده است. این سه هدف همواره مورد اهمیت قرار گرفته و از این میان رضایت‌مندی مشتری عنصر مهم‌تری بوده و هیچ‌گاه دست‌کم گرفته نشده است.

با انجام پروژه‌های گسترده در کل کشور و در حوزه کاغذ دیواری و لمینیت تلاش کردیم، مردم بتوانند از محصولات با کیفیت و روز دنیا استفاده کنند. برای این‌که محصولات منتخب داشته باشیم، از متخصصان حرفه‌ای در حوزه دکوراسیون استفاده کرده‌ایم و در این حوزه با نهادها و سازمان‌های مختلف ازجمله انجمن معماری و دکوراسیون همکاری کردیم.

تبلیغات محیطی هم به‌صورت گسترده انجام شده است و در بحث فرهنگ‌سازی اسپانسر برنامه تلویزیونی (روز از نو) در سال 92ـ93 شدیم که مفهوم دکوراسیون در این برنامه مطرح شد. در این برنامه، در مورد ویژگی‌ها، مزایا و معایب کاغذ دیواری، خواص و ویژگی‌های کف‌پوش لمینیت صحبت شد.

مهندس نورانی افزود:

انتشار مقاله در مجلات تخصصی و انتشار اخبار از طریق رسانه‌های جمعی و اعلام نتایج رضایت‌مندی و عدم رضایت‌مندی به‌صورت گسترده در سایت‌ها و فضای مجازی دست‌به‌دست هم داده تا ما به هدف رضایت‌مندی مشتری نزدیک‌تر شویم.

مهندس نورانی در رابطه با مصائب و مشکلات در حیطه فنی گفت:

مهم‌ترین مشکل در نظرسنجی مخاطبان این بوده که مردم باید نگاه مدرن‌تری به دکوراسیون داشته باشند. با وجود این‌که در عصر ارتباطات و مطالعات هستیم، هنوز هم اطلاعات مردم در حوزه دکوراسیون و تأثیر روان‌شناختی آن بسیار کم است.

مردم باید بدانند که دکوراسیون مطلوب، تأثیر خوبی بر محیط کار و منزل می‌گذارد و این کار مستلزم فرهنگ‌سازی است تا جامعه با حوزه دکوراسیون و کارآمدی آن آشنا شود. تیراژه هارمونی بیشترین تلاش خودش را انجام داده که جامعه را با اهمیت دکوراسیون و تأثیرات مطلوب آن آشنا کند.

نکته دیگر این‌که در حوزه رقابت، خرده فروشنده‌هایی که فعالیت دارند، سبب بروز مشکلاتی در جریان کل بازار شده‌اند. مجموعه‌های بزرگ در این حوزه با صرف هزینه‌های مالی در نمایشگاه‌های بین‌المللی شرکت می‌کنند و محصولات روز دنیا را معرفی می‌کنند اما با مشکل محصولات کپی و با واسطه مواجه هستند و مشکلاتی به‌وجود می‌آید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد، روزی که جامعه به سمت و سویی پیش برود که داشتن دکوراسیون مناسب را جزء الزامات خود بداند.