پالاز، دوبارهسازي برند براي توسعه محصولات:
شرکت پالاز پس از 40 سال تجربه و تلاش در زمینه طراحی و تولید انواع موکت، نام برند خود را تغییر داد و کلمه موکت را از آن حذف کرد. این مهم با سرمایهگذاریهای سنگین و تلاشهای شبانهروزی، در گروه صنعتی پالاز و افزودن ترکیبی از تولید و عرضه انواع محصولات دکوراسیون (از جمله لمینت و کاغذ دیواری) میسر گردیده است.
تصمیم بر تغییر در نام این برند در سال گذشته، پایهگذار حضوری جدید برای پالاز در بازار بوده و آغازگر راهی جدید برای تیم بازاریابی و استراتژی این شرکت است. تغییر نام پالاز، حرکتي همهجانبه است که در کنار توسعة فيزيکي سازمان، نصب ماشين آلات جديد و بازسازي و ارتقاء زير ساخت هاي فني آن کماکان ادامه دارد.
به اعتقاد مسئولین شرکت پالاز، این برند براي حضور تجاري قدرتمند در دهههاي بعد ميبايست اين تصميم استراتژيک را عملي ميساخت. سياستي که در ادامه، به يکپارچهسازي همهجانبه برند، گستردگي دامنه محصولات، مهندسي روشهاي عرضه و در نهايت رضايتمندي مصرفکنندگان نهایي ختم خواهد شد.